FACEBOOK – Novi model zakupa oglasnog prostora dostupan i u BiH!

facebook-banner

 

Facebook je konačno učinio dostupnim novi model zakupa oglasnog prostora i za područje BiH, ali i regije. Riječ je o tome da je moguće zakupiti predviđeni doseg (reach) i kontrolisati frekvenciju.
Imajući u vidu popularnost društvenih mreža, efekte oglašavanja na istim, ovaj model zakupa preporučuje se u slučajevima kada oglašivači žele dosegnuti više od 200.000 različitih ljudi (unique users) po kampanji, ostvariti pokrivenost na nivou cijele zemlje, te tačno predviđeni doseg u okviru kampanje ili vrlo precizno kontrolisati frekvenciju.
Novi model zakupa je dostupan za sljedeće vrste kampanja: brand awareness, reach, promoviranje mobilnih aplikacija, promoviranje postova, video, povećanje posjeta na internet stranicama i prikupljanje različitih vrsta podataka.

 

Facebook je društvena mreža koja je nastala 2004. godine. Do danas je ova inovacija promijenila mnoge sfere svakodnevnog života – kako komuniciramo sa bliskim ljudima, kako se informišemo, kako iskazujemo svoje stavove i osjećanja. Facebook je zasigurno kanal komunikacije koji se već odavno prepoznaje kao vrlo utjecajan i značajan. Već u oktobru 2012. broj korisnika ove mreže dosegao je 1 bilion, a 28. avgusta 2015. je objavljeno da je broj korisnika u tom danu dosegao 1 bilion. Svaki sedmi stanovnik planete aktivno koristi Facebook na mjesečnom nivou, od čega 48% korisnika starijih od 18 godina pristupa Facebook-u na mobilnom uređaju. Da je najpopularnija svjetska društvena stranica vrlo popularna i u našoj zemlji svjedoči i podatak kako 28,36 posto od ukupnog stanovništva, i čak 90,95 online zajednica u BiH koristi Facebook. Prema Socialbakersu, 54 % korisnika Facebooka u našoj zemlji su muškarci, a 46% žene. Najzastupljenija dobna skupina korisnika Facebooka je ona od 18 do 24 godine – njih je 31%, a najmanje je onih u dobi iznad 55 godina – svega 4%.